środa, 18 maja 2011

Co potrzebujecie dla Operatywnego Marketingu aby być szczęśliwym?

Trzeba niektóre istotne punkty rozważać zanim wy zrozumiecie strategie operatywnego marketingu:

• Komunikacja. Ważnym elementem marketingu internetowego jest, jak reagujesz na swoich klientów e-mail. Nie chcesz stracić potencjalnych klientów. Po dokonaniu starań, aby ich do Twojej witryny przyciągnąć, a następnie skontaktować się z nimi aby uzyskać więcej informacji. E-mail jest bardzo skutecznym i wydajnym kosztowo sposobem na generowanie większej sprzedaży. Kluczem do skuteczności jest „ spójność”. Musisz być konsekwentnym w swoich odpowiedziach do klientów. Warto również upewnić się, że dźwięk wiadomości e-mail odpowiada na sygnał to zostało założone w treści witryny.
• Ludzkie Bogactwa. Jeżeli wy zamierzacie robić postępy w trybie bezpośrednim wy potrzebujecie mieć dostateczną ilość ludzi pracujących z wami. Efektywne strony internetowe zawierają osobisty kontakt z szybkim czasem reakcji klientów. Twoim celem jest przekształcenie odwiedzających witrynę na klientów. Standardowy czas na powrót e-mail jest od 48 do 72 godzin. Jeśli dłużej czekać na e-mail z powrotem ryzyko utraty klienta. Oznacza to, że nie masz siły roboczej, aby wrócić e-mail w dwa do trzech dni trzeba przyjrzeć się strategii marketingowej.
• Ludzie. Produkty chcesz kupić online. Przed rozpoczęciem marketingu online, musisz być pewny, że masz produktu lub usługi, że ludzie chcą kupić. Klienci mają zapotrzebowanie i znajdują wartość w tym co wy sprzedajecie. Tu są dwoma motywujące czynniki kiedy to przychodzi do sprzedaży operatywnej: oceniany i wygoda. Zadaj sobie pytanie, czy klienci będą mogli łatwiej kupować online niż znalezienie lokalnego sklepu. Czy jest dla nich tańsze kupić od was online?

http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz