niedziela, 19 czerwca 2011

JAK BLOGI ZARABIAJĄ PIENIĄDZE.

Czasopisma drukowane zarabiają dzięki sprzedaży reklam. Im bardziej są poczytne, tym większy wpływ wywierają na ludzi, a przekrój demograficzny ich czytelników decyduje o tym jakie zyski przynoszą.
Z blogami jest tak samo. Ruch (liczba czytelników), rodzaj i jakość tego ruchu (przekrój demograficzny czytelników), oraz wpływ jaki wywierasz na swoją grupę docelową, określa Twoją dochodowość.
Dlatego blogerzy mają obsesję na punkcie zwiększania ruchu. Tak naprawdę nie ma znaczenia w jaki sposób będziesz zarabiać pieniądze – mogą
to być reklamy kontekstowe, takie jak program Google AdSense, programy partnerskie lub bezpośrednia sprzedaż reklam – na ogół, im więcej
masz czytelników, tym więcej pieniędzy możesz zarobić.
Jakość ruchu również odgrywa ważną rolę. Jeśli wywierasz silny wpływ na czytelników, kiedy poprosisz ich, aby coś zrobili, na przykład
zarekomendujesz, aby kupili produkt, który promujesz w ramach programu partnerskiego, to więcej z nich będzie skłonnych to zrobić.
Jeśli przeanalizować proces zarabiania na blogu, to mają miejsce następujące zdarzenia:

1. Osoba (bloger) tworzy stronę docelową (blog), którą inni chcą odwiedzać, często
wielokrotnie, że względu na wartościowe treści, które oferuje. Początkowo znajdują oni blog dzięki odnośnikom z innych blogów lub stron internetowych, poprzez rekomendacje przyjaciół lub kolegów z pracy, lub kiedy natkną się na niego w wyniku wprowadzenia zapytania do wyszukiwarki.

2. Część tych osób jest przekierowywana do innych witryn, które ”kupują” oglądalność. Płatność może być w formie opłaty za kliknięcie, opłaty miesięcznej, prowizji w programie partnerskim, lub zysku ze sprzedaży produktu lub usługi.
Bloger stara się przyciągnąć uwagę, a następnie sprzedaje ją reklamodawcom, lub sam z niej korzysta osiągając zyski ze sprzedaży własnych produktów i/lub usług.
Kluczową zmienną jest tutaj "uwaga". Uwaga to ruch na stronie, możliwość wywierania wpływu i potencjał do zarabiania pieniędzy z blogów.

Zobacz link: http://ebiznes.zdrowejagody.pl

Mój blog: http://zdrowejagody.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz